trustWEB Blog

Νέα, ευκολότερη διαδικασία ένταξης στο trustWEB

Δύο σημαντικές αλλαγές στη διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων των επιχειρήσεων τις οποίες καταχωρείτε στο trustWEB έχουν εφαρμογή από σήμερα, κάνοντας τη διαδικασία απλούστερη, ταχύτερη και ασφλέστερη.

1. Αξιοποίηση των Δεδομένων της ΓΓΠΣ

Χρησιμοποιούμε πλέον τα εργαλεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και αντλούμε τα στοιχεία των επιχειρήσεων από τη βάση δεδομένων της. Με αυτό τον τρόπο, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να συμπληρώσουν τα απαραίτητα στοιχεία που ζητούνται πανεύκολα, μια και χρειάζεται απλά να τα επιβεβαιώσουν και να συμπληρώσουν τις ελλείψεις. Έτσι γλυτώνουν πολύτιμο χρόνο που χανόταν για την αναζήτηση των  σωστών δεδομένων. Αρκεί η καταχώρηση του ΑΦΜ και τα περισσότερα βασικά πεδία της αίτησης συμπληρώνονται αυτόματα!

2. Κατάργηση της απαίτησης για επισύναψη των εγγράφων για την εξακρίβωση των στοιχείων ταυτότητας και χρόνου λειτουργίας.

Από σήμερα, δεν είναι απαραίτητο να καταχωρήσετε τα έγγραφα που απαιτούνταν για την εξακρίβωση του χρόνου λειτουργίας και της επωνυμίας της επιχείρησής σας. Τα δεδομένα που συλλέγουμε από την ΓΓΠΣ, καταργούν την ανάγκη για σάρωση, φωτογράφηση ή αποστολή με fax των εγγράφων που απαιτούνταν όπως βεβαιώσεις έναρξης, καταστατικά κλπ.

Με τις ανωτέρω αναβαθμίσεις η διαδικασία της πιστοποίησης, μπορεί πλέον να ολοκληρωθεί με την αποστολή μόνο του εγγράφου βεβαίωσης της ιδιοκτησίας του domain name του web site σας και αν κριθεί απαραίτητο, ενός αποδεικτικού του αριθμού τηλεφώνου και μάλιστα χωρίς να στερείται κανένα από τα πλεονεκτήματα της φυσικής αξιολόγησης των εγγράφων.

Αυτό, ισχύει για κάθε νέα αίτηση αξιολόγησης/πιστοποίησης, καθώς και για τις ήδη καταχωρημένες.

 

trustWEB - Σφραγίδα Εμπιστοσύνης